Büyükelçiler iftarına İsrailli diplomat da davetli!

Başbakan Binali Yıldırım’ın bu akşam Çankaya Köşkü’nde Büyükelçilere vereceği iftar yemeğine İsrailli diplomat da davet edildi.

Başbakanlık kaynakalrından edinilen bilgiye göre anlaşmanın sağlanması üzerine İsrail Büyükelçiliği Maslahatgüzarı Amira Oron da bu akşam verilecek iftara davet edildi. İsrail Büyükelçiliği yetkilileri, Oron’un iftara katılacağını açıkladı.

Bu arada Başbakan Binali Yıldırım, İsrail ile yürütülen müzakerelerde varılan aşamayla ilgili bugün açıklamalarda bulunacak.

Yıldırım, saat 13.00’te Çankaya Köşkü’nde, İsrail ile yürütülen müzakerelerde varılan aşamaya ilişkin açıklama yapacak.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.